Söndagsmys

Har haft en riktig mysig kväll med mina brudar Blirren och Linnea :)
Blev Beck och vi försökte lista ut vem mördaren va... kan ju säga att vi hade fel, helt fel. Lycka till nästa gång liksom ;)
Blev även mycket skratt också, I löööööööv it! :D
Tack för en härlig kväll brudar :) <3<3
 
 
 
Linnea åkte hem lite innan Blirren, och då började jag och Blirren snacka om kommande helgen ;P Vi är sååååå taggade :P vi har planer ;) Ska bli så kul :D
 
 
Sen är vi jäkligt shoppingsugna också... det är ju jättebra när man inte har några pengar. Som tur är så har jag ju fått rabattkuponger från HM, får väl försöka handla det mesta där ;) haha.
En snygg kuvertväska är jag ute efter med, måste ha en så är det bara!
Det är mycket jag vill ha ska ni veta, har hittat skor på skopunkten med som jag vill ha, blir gaaaaalen snart!
 
La precis in lite bilder på datorn från telefonen...
Hittade dessa två bilder på Sofias katter som är tagna för några helger sedan:
 
 
Diezel och Molly verkade gilla min väska, skulle prompt ligga på den, ja men visst!
 
 
haha en jäkligt skön liggstil på Molly där ;) Hon la sig där medans vi festa, trött på oss eller vad? ;P Goa katter det där måste jag erkänna ;)
 
Nej nu ska jag lägga mig och somna till vänner, hoppas på att jag inte fryser lika mycket inatt som igår ;)
Får ställa klockan imorn med, IFALL jag ska iväg till praktiken... bra om man svarar liksom kan man ju tycka, men men.
 
God natt mina kära ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0