Skit Söndag

Bra kväll igår :)
MEN jag är så trött på det allt det där buttandet, trånga och svettiga dansgolvet på statt.
Det går ju knappt att dansa utan man flyger mest runt där för att alla buttas. Nej tacka vet jag Red Brick.
Men själva artisten var bra igår, riktigt trevligt. det var ju efteråt där som det blev det där vanliga som man blir så trött på.
Jaja.. helt enkelt en bra kväll.. det kunde väl ha slutat bättre men men. Går ju tyvärr inte att vrida tillbaka tiden.
 
Idag mår jag bra men är seg och trött.
Och detta är en allmän depp dag... är så trött på allt just nu känns det som.
Inget känns positivt just nu =/
Jäkla skit..
 
Jag igår:
 
 
Måndag redan imorgon.. vill inte.
Jag vill göra om gårdagen iaf.
Varför kan inte helger vara mycket längre?
 
bläääääääääääääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0