Om det ändå kunde vara helg..

Praktik idag, det har verkligen varit fullt upp. Märks att det är löning ;)
Har fått stått i kassan ett tag idag, gick ju hyfsat bra iaf :P Lite kaos vart det där ett tag men sånt som händer haha ;) Det var ju andra gången jag stod i kassan idag och jag fick stå själv idag så då får det faktiskt bli lite galet eller hur?? Det är sjukt svårt och mycket att ta in med den där kassan... inte bara inte ska ni veta!
 
Annars då?
Har varit hemma hos mamma efter jobbet, hem till Linnea och tog en kopp kaffe och lämnade ett papper, diskat, ätit mackor och nu ska jag betala räkningar sen duscha
Sen blir det att bara softa... är trött idag för den här dagen har gått i ett.
 
Tänk om man ändå kunde säga:
"Imorn är det äntligen Fredag sen helg!"
Men icke då... jobb på Lördag för min del, SEN helg! =/
 
Nej betala räkningar ska jag väl göra nu då..
Sen är jag PANK igen, kul kul.
Jag vill vara miljonär, det skulle vara fint ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0