Nyktert!

Ja hör och häpna...
En nykter helg för min del! De ni ;) haha.
Helt sjukt att man typ är chockad själv när man har en nykter helg... men hey.. vad fan ska man göra i den här jävla stan? Vill man ut och träffa folk så blir det ju att man gärna tar några glas vin ;)
Men eftersom jag har varit sjuk och fortfarande är förkyld så får det bli nyktert.. och det är gött faktiskt, är inte sugen för fem öre.
Men nästa helg, då jäklar haha ;)
 
Ska göra ordning mig nu, kan ju inte se ut som hej kom och hjälp mig precis.
Sen ska jag till ica och handla, det behövs kan jag lova.
Och ikväll ska jag träffa några av mina brudar :) Sofie, Blirren, Erika och Jessica ska hem till Sofie, så tänkte gå upp och hänga med dom en sväng :) orkar nog inte vara där allt för länge men ett tag iaf :) Var alldeles för länge sen jag träffa Jessica med!
 
Har träffat bästa Linnea idag med <3
så skönt att vi kan prata om allt mellan himmel och jord. Skulle inte klara mig utan dig vännen min <3
 
Tanken är att vi ska vara hos Sofie klockan 18.. nu är klockan 17.20 och jag ska göra ordning mig och handla först. good luck ;) Nej men har sagt att jag blir sen så ;)
Men har inte tid att blogga mer kanske ;)
 
Hedda Hedda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0