Måndag 17 Sep.

Ny vecka nu då :)
Är trött idag.. har sovit sådär orolig inatt igen =/
Och imorn är det ju Tisdag.. då kommer jag med vara trött, kvittar om jag sover bra på natten.. det är ju som sagt tisdagar som jag hatar ;)
 
MIn helg har varit jättebra :)
I fredags blev det  vin med Catte, Sofie, brorsan och Blirren :)
Drog till kupolen och även woodys ;)
Alltid kul när det är liveband, DOCK kunde dom inte spela summer of 69 på woodys för dom kunde inte texten på den.. hmm.. dåligt måste jag säga!!
I lördags låg jag bakis hela eftermiddagen i soffan och halv sov.. sen var det dags att bege sig till pappa och käka. Kollade på lite fotboll också och sen körde jag Linnea och Anna till fest.
Sen på kvällen blev det slappning med några filmer, även igår eftermiddag ;)
Pizza och beck med Linnea igår kväll blev det med ;)
 
Nu ska jag ta tag i disken sen försöka få ordning på mina naglar. Ena nageln gick av imorse :(
 
Livet går ju alltid upp och ner för alla. Men just nu måste jag säga att det känns som att det går uppåt för min del :) Härligt de ;)
 
Hedda Hedda
 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Skönt att det är på väg åt rätt håll gumman! Innan du vet ordet av så mår du bättre än någonsin! Promenad nån kväll? Pusss

2012-09-18 @ 17:33:28
URL: http://mylifeinwriting.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0