Hatar Tisdagar av olika anledningar...

Startade dagen med en böteslapp på bilen...
Det bara kokade i mig ska ni veta (och gör nog fortfarande innerst inne), galen är vad jag blir.
Jag har haft lite kontakt med hyresvärden idag och jag fick till svar: "har du haft tillståndet framme och fått böter ändå?" Öööhhh jaaa jag har alltid det där jävla tillståndet fram i rutan men får böter ändå!! ååhh.. idiot. världens sämsta hyresvärd är vad det är. Ska fan flytta från den här jävla gatan. hyresvärden TROR också att hyra en parkeringsplats kostar 130 kr/mån.... TROR., bra där bra där.
 
Sådär... fått ut lite ilska.
 
Var och handlade snygga hattar på lunchen idag till Lördag ;)
Jag var även inne på HM och utnyttlade rabattkuponger som jag har fått. En GRÖN jacka blev det och 3 trosor :) Så nu äntligen har jag min höstjacka ;) ska bara köpa den där svarta jackan från HM som jag har visat här nedanför i ett inlägg... men den hittar jag inte här i stan så får åka till Örebro och kika. Jag fick även en till rabattkupong som gäller till 4 Oktober när jag hade handlat, man tackar ;) PLUS att jag har 100 kr rabatt här hemma som ligger som jag också får utnyttja nån gång ;)
 
Jag har även hittat massa snyggt på Lindex, det är skit farligt att jobba där ska ni veta. Men jag kan inte handla mer nu, har inte ens fått mina pengar än och jag måste ju betala räkningar med. och 600 kr som jag har i böter..... kan lika gärna gå ner till näset och slänga 600 kr i sjön där känns det som! gaaahhh!!
 
Nej nu blir det en dusch, skönt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0