Fullt upp

Lite ändrat har det blivit på min helg nu.
Först var tanken att imorn träffa Sofia, Lördag hundvakt till söndag.
Nu har det blivit såhär: imorn träffa Sofia och vara hundvakt till Söndag. Lördag träffa några av mina brudar och äta gott och snacka massa skit, jessica kommer nämligen hem från Lidköping :) dock blir det nyktert för min del då medans dom ska dricka vin :P men det gör inget.
Så fullt upp denna helg helt enkelt, och mysa med två labradorer är ju aldrig fel ;)
var länge sen jag träffade dom.
 
Nu ska jag ta mig en dusch.
sen fixa med lite papper... sen blir det att lägga sig och kolla på vänner :) upp i hyfsad tid imorn.
 
Fick ett inlägg av min moster på fb förut. Neo som är snart 2 år (kusinens son) har pratat om mig massor idag, någon som längtar efter mig tydligen ;) gud vad man blir sååå glad när man hör sånt <3 vill bara åka ner och pussa och krama på honom <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0