Fullt upp

Yo Wazzzzzup?
Fullspäckad dag som sagt, kom hem efter 20 idag. Blev att ställa sig och göra mat dirr. Blev makaroner och bacon.. så enkelt som möjligt typ? och seriöst, jag lyckades inte ens med att steka baconen, jag lyckades bränna dom för jag gick ifrån en stund... bra Jenny, bra! ååhh.. god matlåda imorn liksom...
 
Träffade Madde (min förra chef plus min extra mamma typ ;)) och Emelie idag på jobbet. Skit kul att träffa dom verkligen :D Emelie träffar jag ju ute då och då, men Madde kommer jag inte ihåg senast jag träffa henne, så det var grymt kul :D
Måste ta en ojojoj kväll med vin snart tycker ja ;)
 
Det har gått hyfsat fort på jobbet idag, Blirren kom in när jag skulle gå på stan lite på min lunch, så hon hängde med till Nille. Tyckte inte det var något att ha faktiskt :S jo... om man vill ha ljus så ska man gå dit! annars vettefan alltså...
 
Åkte direkt till Sofia efter jobbet. Nu har vi planerat inför Lördagen. Fan vad kul och bra det kommer bli :D Är sjukt taggad och därför kommer denna vecka gå såååå sakta. Tur att jag är på praktiken varenda dag så man har något att göra om dagarna iaf.
 
Nu ska jag faktiskt bädda rent för det glömde jag göra igår. sen ska jag kolla på Filip och Fredrik såklart. Blir nog att jag lägger mig i sängen och kollar på det för har huvudvärk :/
Förkylningen har inte blivit ett dugg bätttre, hur länge ska jag behöva stå ut? gått en vecka imorn liksom :S
 
Ha det gött!
 
PÖSS
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Go du är <3...å så sprang vi på varandra idag med:-)
Klart vi måste ses snart.

2012-09-26 @ 00:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0