2012-09-10

Första dagen på praktiken idag då... det har gått bra :) har fått gjort lite allt möjligt. Bara att få larma och galga tycker jag är kul liksom :P haha knäpp jag är jag vet. Gud vad tiden gick fort fram till efter lunchen, sen gick det lite segt men det finns något att göra hela tiden så det är kul :)
Men det känns ju att man är på praktik än så länge, det är ju liksom: "sådär jag är klar nu", "vad ska jag göra nu" osv. Men någon gång kommer väl jag också in i det :)
 
Har varit hemma hos mamma efter praktiken och fikat och pratat :)
Sen kom jag på att jag var tvungen att åka och lämna ett kuvert så var först tvungen att åka hem och hämta det och sen iväg. Efter det så diska ja och nu sitter jag i soffan och slappar. Ska hänga in lite tvätt nu sen tända ljus och bara ta det lugnt.
 
Gud vad ensamt det är just nu känner ja... vet inte vad det är men just nu känner jag mig bara nere och ensam =/ hoppas det ger sig snart. Kanske är för att hösten är på väg? hmm...
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Kul, det här fixar du:-) Emelie var på Lindex idag men såg inye dig tyvärr. Var vid lunchtider. Tittar in någon dag, är ofta i Kga nu för tiden. Kramis

2012-09-10 @ 21:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0