Suck

Blev inte rikigt som jag hade tänkt mig idag..
Får träffa Linnea nån annan dag.
 
Håller på och gör lite mat nu, äta bör man har jag hört.
Och jävlar i havet vad sugen jag blev på ett litet julbord nu!!
Fy fan vad gott, typ prinskorvar, köttbullar, potatis, ägghalvor, rödbetssallad och julmust. Det är typ det jag äter på ett julbord. ååhhhh... stensugen blev jag nu. Det får fasen bli det nån dag nu. MUMS!
 
Nej usch det här är verkligen en depp dag.
Är fan less på allt nu känns det som.
Har legat i soffan och glott på film.
Känns som jag inte vill göra något eller prata med någon. Vill ingenting.
Sånna dagar får jag ibland, skit jobbigt. Men jag är nog inte ensam om det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0