Sko shopping :)

Hallå där :)
Har tvättat för fulla muggar idag.
Sen ringde jag vårdcentralen och dom ringde upp mig, fick en tid 19 Oktober, MEN dom gör ju inga pricktest där utan det är dom som skickar en remiss till lasarettet. känns så jäkla onödigt och åka dit överhuvudtaget, skicka en remiss till mig på en gång istället... men nää, krångla till det så mycket som möjligt istället. ååhhh..
Så ja.. jag kommer väl få göra ett pricktest i December eller nåt, suck.
 
Drog till Sofia sen för vi bestämde oss för att åka in till Örebro för jag ville ha nya skor!
Och jag hittade sånna som jag var ute efter, kul att nåt går som det ska iaf.
Letade efter jackan som jag vill ha med från HM men den fanns inte. Får kika i Landskrona om den finns där... men det kommer den väl inte göra.. min vanliga tur.
 
Förresten, var helt duktig förut :) innan jag åkte till Sofia så var jag faktiskt duktig och fyllde på glykol och olja i bilen, jäklar vad jag slet. Först fick jag knappt upp huven (den är krånglig, man måste pilla upp en sak med nyckeln innan man får upp huven) sen när jag skulle fylla på glykolen så fick jag knappt upp locket, pappa hade dragit åt den så hårt, slet som fan men tillslut så ;) Och oljan var inga problem att fylla på, kollade med stickan och det sen också ;) var skit nära att ta kort på mig själv när jag höll på där men gjorde inte det haha ;) Jaja... nog om det :P
 
Nu blir det att bara slappa, har tänt lite ljus här hemma och bara myser :)
Cougar town ikväll, det ska jag absolut inte missa.
 
 
Diezel götta sig hemma hos Sofia ;)
 
 
Sofia har ett jättefint träd utanför balkongen, jag var bara tvungen att ta kort på det :)
 
 
Diezel ville ut på ballen ;)
 
 
Mina nya skor :D
Är supernöjd :D
 
Ha en bra Tisdagskväll alla :)
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha du är så duktig du stumpan! ;-) Då kanske det är dags att lära sig att byta däck härnäst då? Haha.
Tack för idag. Lika kul som alltid! PUSSS

Svar: Ja men jag ska fasen lära mig det med, lika bra tror ja ;) tack själv, har alltid lika kul med dig oavsett vad vi gör :) <3 puss
Jenny Sjögren

2012-10-02 @ 20:35:18
URL: http://mylifeinwriting.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0