Örebro med mamma :)

Idag åkte mamma och jag in till Örebro.
Shopping stod på schemat. Jag hade inte planerat att handla till mig själv utan jag tänkte faktiskt handla lite julklappar! Snacka om att vara ute i god tid haha :P Jag brukar ALLTID vara ute i sista stunden med det... men i år ska jag fasen inte vara det.
Så nu är jag klar med:
Erika
Sofie
Therre
Murra
 
Murra och jag brukar ju inte ge varandra julklappar. Men det här som jag har köpt tänkte jag ge i födelsedagspresent egentligen, men blev lite försenat så det får helt enkelt bli en julkapp istället :P haha
 
Och jag är sjukt stålt att jag har lyckats köpt till Therre för hon har jag alltid problem med!! Men inte i år inte ;)
Så nu har jag väl typ hälften kvar att köpa till! Bra där!
 
Till mig själv så handla jag bara en hoodtröja som jag mest ska mysa runt i här hemma.
Sen handla jag lite på ikea. fick med mig en skitsnygg lampskärm som jag blev helt kär i och den hade nog nyss kommit in på ikea, nyhet liksom ;) har även köpt julpapper, juletiketter och julsnöre ;)
Så har suttit och slagit in lite klappar här nu, så kul :)
Tagit mig en dusch har jag också gjort, och nu tittar jag på beck :)
Härligt!
 
Imorgon kommer jag nog få reda på om jag fick timjobbet eller inte... nervigt.
 
Sov gott sen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0