Nytt projekt!

Hallå där :)
 
Idag har jag varit på synundersökning,
Kommer på läsglasögon först och främst.
Om ca två veckor ska jag hämta dom!
Det ska bli såååååå skönt ska ni veta. Har nog aldrig längtat såhär mycket.
Dock tycker jag inte att jag passar i några glasögon. Men tog dom som kändes bäst iaf och som dom tyckte att jag passa i, man får lita på dom helt enkelt ;) 395 kr kommer det kosta för glasögonen, som hittat ;) haha.
Tur att jag inte behöver visa mig för någon när jag har dom på mig ;) haha.
 
Var hem till pappa efter det. Han håller på och målar om i sovrummet, och då blev ju jag dyng sugen på att göra om hemma med.
Så nu ska jag ta tag i min hall!
Har nog bestämt mig för att jag ska ha ljusgrått i hallen, tror det kan bli snyggt :)
Först hade jag tänkt att jag skulle ha beige, typ nån ljus beige.
Men tror faktiskt att det inte kommer se så bra ut eftersom min ytterdörr är kritvit, så tror att det typ kommer se "skitigt" ut om jag målar beige på väggarna, tror ni att jag har fel?? Så jag tror på ljusgrått mer.
 
Så det blir mitt nya projekt här hemma. Tycker ju sånt är kul med så :)
Kanske kommer trivas bättre i lägenheten om jag gör om lite?
 
Imorn ska kära volvon besiktas, får se hur många fel det kommer vara... ett helt A4 papper kanske?? haha. Krake...
 
Nu blir det en varm dusch sen ska jag göra ordning te och mackor!
 
Ikväll är det ju fråga Olle också, det får man ju nte missa ;)
 
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0