Nu är det mesta klart

Herregud den här dagen har gått i ett kan jag säga er.
Jag började med att städa och disk, sen gjorde jag ordning mig och åkte till stan. Var till apoket, var duktig och köpte en reflex där och stöttade bröstcancerforskningen :) Fast det har jag ju redan gjort en gång iofs ;) har på jackan också en rosa bandet :)
Sen var jag till banken och sen bestämde jag mig för att gå till kicks. Nu har jag köpt mig en ordentlig foundation från clinique, dyrt men tror att det kommer vara mkt bättre än mary kay som jag har nu. Mitt ena öga är svullet och jag har nu fått för mig att det kan vara min foundation som spökar. Så vi får se om det blir något bättre.
 
Har fixat allt med bilen idag med, pumpat i luft i däcken och tankat. Så nu är det bara att tuta och köra imorn ;) har även hämtat en kylbox hos pappa så jag kan ta med lite ätbart ;)
termos hos mamma har jag också hämtat.
Mamma bjöd mig även på mat, så snäll :) <3
Har packat ner det mesta som går också.. resten får jag packa ner imorn.
Så nu ska jag duscha sen tror jag inte det är så mycket mer jag behöver göra.
Det ska bli såååå skönt att komma iväg så ni anar inte!!
 
Kommer inte kunna blogga något nu när jag är borta, så det blir nog på Söndag kväll att jag gör det.
 
Men ni får ha det så bra :)
 
Puss & kram
 

Kommentarer
Postat av: Therre

Köp även mascara, eyeliner osv från clinique. Vet att Andréa bara har smink och dyl. där ifrån och hon är också känslig i hy och ögon osv. De ska ju vara bra för personer med allergi :)

Svar: Jo jag vet att det ska vara bra för personer med allergi :) Så jag ska köpa mer smink i det märket ;) Har inga pengar just nu bara.
Jenny Sjögren

2012-10-06 @ 16:48:37
URL: http://therre.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0