Mys plus städ

Hallå där :)
Idag gick jag iväg till Sofia på en gång när jag hade gjort mig klar, Orkar inte vara i min lägenhet längre.. trivs verkligen inte. Vill göra om i hela lägenheten...
Men iaf.. höll Sofia sällskap när hon grejade i köket, och massa skvaller som vanligt såklart :) Hon bjöd även på varm choklad, dyng göttis :)
 
 
När hon var klar så satt vi i soffan och bara slappa, som vi typ brukar göra iofs ;)
Hennes katter var såklart med, götta sig som aldrig förr!
"Det är tufft i livet ibland" kan man ju tycka...
 
 
Uj uj..
 
Gick direkt till mamma efter att jag var hos Sofia.
Hon hade tagit med matlåda från jobbet så käkade lite där och tog en kopp kaffe.
Sen skjutsa hon hem mig och min första tanke var då: Gå inte och lägg dig i soffan nu!!
Nää.. dags för storstädning!!
Och jag har grejat här kan jag lova... ändrat om och haft mig. MEN jag blev inte nöjd så ställde tillbaka allt igen :P haha.
Men nu är det jävligt fint och rent här hemma.
Bara disken kvar men den tar jag imorn faktiskt.. nu orkar jag inge mer.
 
Ställde in två ljuslyktor i badrummet, måste ju vara lite mysigt där med för sjutton!
 
 
 
Bäddat rent har jag gjort med,
Så nu ska jag in i duschen så jag blir fräsch också sen blir det lite slapp i soffan :)
Skönt att man har gjort lite nytta idag kan man ju tycka ;)
 
Har inte fått reda på jobbet idag heller :O
Asså... dom sa ju att dom ringer i vilket fall liksom... hmmm.. mycket konstigt.
 
Nej men duschen väntar,
 
Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0