Min Fredag

Ännu ett inlägg blir det nu.
Tänkte berätta och visa bilder om min dag idag med.
 
Jag, Blirren och Sofia åkte hem till Murra lite spontant sådär och blev bjudna på nybakta bullar.
Vi sätter oss i vardagsrummet och jag sätter mig på golvet av en konstig anledning. Och då helt plötsligt kommer Elsa fram till mig och ger mig en kram. Guuud vad glad jag blev, det värmde verkligen i hjärtat. Jag blev helt te mig. och när Murra säger att hon aldrig har gjort så förut så känns det ju ännu bättre. Det gjorde hela min dag verkligen <3<3 Och gud vad jag har lekt med henne idag, blev helt slut av att springa runt där :P men det är ju sååå kul och mysigt :)
Tack Murra för idag och tack för att du har en sån söt unge :) haha. Får komma oftare och leka med din tös, för den känslan är underbar när man känner sig omtyckt av en sån liten unge :)
 
Gick förbi mamma och en sväng nu på kvällen.
Pratade lite sen fick jag en matlåda med rotmos och kött av henne. Så jävla gött var det! Skönt med en promenad var det också :)
 
Och nu låter det om bilen IGEN! vet inte vad det är den här gången.. så nu undviker jag att ta bilen så mycket som möjligt. Jag ska fan aldrig mer ha en bil. en cykel ska jag fan i mig önska mig i present när jag fyller!!
 
Jaja...
Här kommer lite bilder från idag:
 
 
 
 
 
 
 
Tack för idag tjejer :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0