Fullt upp igår, seg dag idag!

Hallå där :)
Igår hade jag fullt upp hela dagen.
Åkte till Sofia direkt när jag hade gjort ordning mig, hon bjöd på te, mysigt och gottigt värre :) Snackade som vanligt om allt mellan himmel och jord!
Vid halv fyra åkte jag ut till bråten och hämtade upp Murra och Elsa. Åkte till coop och bytte bil med Jerry sen drog vi in till Degerfors och hälsade på Anna :) Riktigt trevligt var det :) Var första gången jag var i huset, sen har hon ju skaffat en till vovve så man fick ju valp mysa också :) JAG VILL OCKSÅ HA EN HUND NU!! ge mig ett jobb, större lägenhet och en bil så har jag en hund sen ;) hmm... får väl vänta i typ 10 år till?? suck :(
Men iaf.. kom hem från Anna vid 19 så då gjorde jag ordning några mackor och bara slappa. Men sen bestämde Sofia och jag för att ta en kvällskpromenad, riktigt gött att gå på kvällarna faktiskt :) så när jag kom hem var jag helt slut så la mig i sängen dirr.
 
Idag har jag varit till ams för dom krånglar så med mig. Inget "förlåt" får man heller när dom faktiskt har gjort fel. Nej men en annan måste göra exakt vad dom säger hela tiden. Jäkla nötter.
 
Trött är jag idag med... sovit dåligt inatt, plus att jag vaknade 6.30 och hade skit svårt att somna om =/ Så jag är grymt seg.
 
Jaja... thats life.
 
Blir nog att träffa Linnea en sväng idag.
 
PÖSS
 
 
 
Bilderna är inte från igår utan från förra veckan när jag var och hälsade på Murra och Elsa.
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Att du inte sa nåt.. Var ju evigheter sen man träffa Anna känns det som

2012-10-09 @ 15:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0