Det var inte igår!

Jävlar vad dålig jag har varit med uppdatering här!
My bad my bad...
 
Så vad har hänt då sen senast?
Fick reda på i fredags att jag fick jobbet på Karlskoga kommun, gött!! Börjar nästa vecka :)
I Fredags blev det mini julbord och vin hemma hos Sofia. Det var bara jag, Blirren och Sofia där men det var riktigt trevligt ändå. Spelade skipbo och ölspel för att vi skulle komma igång lite. Jag fick "kung i baren" 3 gånger vilket menas med att man skulle dricka upp allt man hade i sitt glas. Och varje gång hade jag ju fullt i glaset.... ehm... blev lite i gasen där kan man säga ;P
Men sen vet jag inte vad som hände... alla blev trötta :P För alla hade gått upp tidigt då så vi satt typ och gäspade haha :P Så vi sluta väl dricka vid 00 kanske?? och gick hem vid 01 nån gång kanske... Så på Lördagen mådde jag ju prima så att säga.
 
Åkte hem med lakan till mamma och tvättade med oparfymerat tvättmedel och sköljmedel. Så ska bädda rent här ikväll tänkte ja och se om det blir något bättre.
Sen drog jag, brorsan och pappa till N Sportsbar och käkade och glodde på fotboll... eller mer dom två som glodde på fotboll rättare sagt.
Men vid 16.40 drog jag hem för fick sms från Wall att hon kunde komma och hämta mig vid 18, så blev lite stressad eftersom jag skulle duscha, fixa håret, sminka mig och välja kläder på den tiden :P MEN jag hann!! det ni ;) då locka jag håret till och med! Snabb tjej är ja ;)
Förfesta hemma hos Wall, sen drog vi in till Örebro!!
Jävlar vad kul det var!!
Och inte alls jobbigt att åka buss... fast vi åkte bara buss dit för jag fixade skjuts hem ;) Riktigt gött.
Egentligen gjorde vi ju inge direkt särskilt där inne, var ute och rökte, beställde i baren och dansade va det vi gjorde i 3 timmar :P haha.
 
Kanske blir Örebro i helgen med, vem vet ;)
 
Har lite bilder från helgen, tror ja?  Men orkar inte föra över dom nu till datorn. Får bli en annan dag ;)
 
Idag har jag umgåtts med min bror typ hela dagen?
Fixat och skrivit ut hans tatuering som han ska ha, på Torsdag ska han göra det :) Tror det kommer bli riktigt snyggt :)
Sen har vi fikat hemma hos mamma, hon var ledig idag :) Men vid 16 åkte jag och hämtade ut mina glasögon, gick fortare än vad dom sa.
Usch tycker inte jag passar i dom... tur att ingen behöver se mig ;)
Ser ut som en skolfröken :P haha. Får se om det blir något bättre nu då, är jäkligt ovan bara.
 
Imorn tänkte jag börja med hallen.
Måste iväg och köpa roller och pensel och sånt skit först bara.
Men ska ställa klockan så jag kommer upp i tid så jag kan börja riva tapet ;)
Wiiee vad kul med lite renovering :D Tycker sånt är roligt!
 
Jävligt långt inlägg nu...
Lägger ner detta.
 
Hedda

Kommentarer
Postat av: Therre

Du får ge det 1-2 veckor med glajjerna för att ögonen ska vänja sig. Så förvänta dig inget underverk på en gång :)

Svar: Nä men det vet ja :)
Jenny Sjögren

2012-10-30 @ 10:44:42
URL: http://therre.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0