Börjar jag bli gammal?

Nu blir det inge mer att göra denna Måndag.
Jag är så jäkla frusen så ni anar inte. Sitter här med en stickad tröja men ändå fryser jag.
Så det får nog bli en dusch här snart.
Sen ska jag krypa ner under filten och försöka hitta något bra att titta på på tv,  kanske göra lite varm oboy? mums det skulle vara gött faktiskt.
 
Är faktiskt taggad med mitt pyssel som jag har igång nu ;P
 
haha just ja...
vet ni vad jag blev sugen på igår kväll att göra... helt sinnes, ni kommer ju tycka att jag är helt GAMMAL. Men jaa.. jag blev sugen på korsstygn ;P kommer ni ihåg när man gjorde det på syslöjden i skolan?? jag tyckte seriöst det var roligt, roligare än att sticka om man säger så :P
Jaa... jag vet... har inte ens fyllt 23 år och vill sätta mig med korsstygn :P hmm...
tantvarning?
 
Nej men nu får det fasen bli en dusch innan jag fryser ihjäl.
 
PÖSS
 
Bild från i Lördags:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0