Utekväll i Örebro

En riktigt bra och trevlig kväll igår :D
Dock blev jag inte full men jag hade jäkligt kul ändå :D
Fick välkomstdrinkar av Murra när vi kom till Örebro resecentrum, bra start på kvällen må jag säga ;)
Och jag säger då de... lätt att jag åker in till Harrys i Örebro en kväll än att gå ut här i Kga. MYCKET roligare i Örebro!
Men det som var lite dumt var att vi åt mat innan, och vi grilla ju så det var ju spränggott så man åt ju hur mycket som helst, så ölen gick ner väldigt sakta kan jag lova, fy fan vad mätt jag var! Så för mig blev det bara 5 öl och 2 shottar på krogen.

Men en riktigt trevlig kväll hade ja, Tack Murra, Blirren och Sofie för en toppenkväll :) ♥












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0