Underbar Söndag i parken

Vilken härlig Söndag det här har varit :)
Vaknade 9.30 utvilkad, INTE bakis, åt frukost och sen var det bara att sätta på sig bikinin och smörja in sig med olja, packa ner filt, vatten, korsordstidning, jordgubbar och skipbo och be ge sig ut till parken med Sofie :) Sofie tog med sig fisen också (hennes katt), Klart han ska få komma ut lite i det fina vädret ;)
Låg i parken från 11 till 16 ungefär, sen blev vi rastlösa så vi gav upp. Gick till ica och köpte trisslotter sen gick vi hem till mamma och satt en stund där ute, sen blev det pizza :P stengott och verkligen en bra avslutning på denna Söndag :)
Nu ska jag ta mig en dusch och sen sätta mig i soffan och bara slappa :)
Det har tagit på mig idag kan jag lova... känner på ryggen hur det bränner, men vad gör det om hundra år? ;)

Bilder från dagen:





Mys med fisen :)









Fisen tyckte det var svalt i min väska :P



Fast ibland ville han allt vara med på filten också och spana :P





Som sagt, det har tagit på ryggen :P



Framsidan är väl inte så blek den heller kanske.

Det var dom bilderna som jag hade från idag :)
Nu ska jag duscha.. kommer nog göra ont om jag har för varmt vatten.. blir en sval dusch idag ;)


Hoppas ni har haft en lika bra Söndag som mig :)

Hedda Hedda


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fan vad färg du börjar få! Dejt i veckan tycker jag? <3

2012-05-27 @ 20:57:08
URL: http://mylifeinwriting.devote.se
Postat av: Jenny

ja jag är ju inte blek iaf :P En dejt låter toppen :D <3

2012-05-27 @ 21:57:07
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0