Sol, vind och vatten

efter 16 så orkade jag inte sitta ute i solen längre, så då gick jag in och började städa istället.
Ikväll kommer nämligen Linnea och hennes vänner hit. Dom ska sitta och dricka lite här och sen ska jag skjutsa ner dom till darkside där det är nåt för alla studenter, och inatt vid 01 så drar deras buss till arlanda där dom sen tar flyget till Aya Napa! Gud såååå härligt för dom :) Älskar dessa studenttider, tänk att det är hela 4 år sedan man själv tog studenten... årena går.

Nu ska jag invänta på Blirren som ville komma hit ikväll med :) Så ska väl sätta mig på Ballen och vänta, har inget annat för mig just nu. Ska väl platta luggen lite sen bara.
Så nu är jag redo för en kväll med alla dessa studentbrudar och Blirren :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0