Snart så är det klart

Det tar sig:



Får fortsätta måla imorn på de två sista stolarna! sen en gång till på Torsdag och sen är det klart :D Gött!
Har massa grundfärg kvar nu bara... vettetusan vad jag ska göra med det. Kanske får ta och hitta något att måla... men frågan är vad? :P hmm... får klura på det.

Förut när jag målade så satte jag på gyllene tider och roxett, gud så bra dom är :) Sommarkänslor!!
Har även hunnit med och diskat, så nu blir det duschen :)

Skulle vilja gå på en liten kvällspromenad med...
men måste ju vara hemma 21 för då är det ju desperate ;) Näst sista avsnittet :O uj uj..

Solen har tagit idag på mig också, gött :)

Nej duschen var det,
Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0