Packat och klart :)

Sådär.. nu har jag packat klart och jag har diskat och varit duktig, så nu är det bara att vänta att klockan blir typ 15.
Då åker mamma och jag till Landskrona, en lååång bilfärd väntar. Men det ska bli kul och träffa brorsan och Catte  och se hur dom bor och hur det är i skåne ;)

jag måste ju verkligen ha med mig allt också... alla dessa tabletter och ögondroppar och allt vad det är.
Det fick en liten egen påse, såg lite roligt ut :P



Det är inte BARA att resa inte ;)

Nej nu ska jag göra ordning mig själv lite och stänga igen resväskan.

Jag kommer blogga via telefonen där nere, så kanske inte blir så himla mkt bilder men det får ni ha överseende med ;)

Ha det så bra här hemma i Karlskoga nu :)

Hemma på Söndag kväll igen :)
Och sen finns jag ju på telefon om inte annat ;)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0