Nu får det vara klart för idag!

Nu får det vara bra för idag!
Jag har målat bordet en gång med vanlig vit färg och stolen.
Jag har även målat en till stol med grundfärg.
jag har varit till mammas jobb och hämtat matlåda och fått två olika medel, ett medel för badrumsgolvet (det är så jäkla äckligt) och ett medel till spisen.
Så jag har hunnit med och skrubbat både golv och spis! Mycket fint blev det :)

Men nu som sagt får det vara bra.
Ska hoppa in i duschen nu, sen åka hem till pappa och klippa honom.
Sen ska jag försöka hinna packa lite... eller iaf plocka fram lite som jag ska ha med mig :)

Sen blir det nog att ta nån cider på ballen med Sofie! :D
Det är jag värd ;)

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0