Lika bra att hålla sig inomhus

Men hallå vad hände med det fina vädret??



Man blir ju deppig av det här vädret som är idag... vill ha SOL!!
Skulle ju tvätta bilen idag med mamma... men går ju inte när det är sånt här väder.
Vaknade btw 06.30 av att det spöregna ute! Då var det riktigt gött att gosa ner sig i täcket lite extra kan jag lova.. sen sov jag till 11.30, INTE okej!

Just ja, glömde ju tala om igår att jag har köpt nya skor:



Fina va!? ;)

Lägger upp en till bild på Elsa från igår bara för att hon är såååå söt:



Idag ska jag nog pyssla lite här hemma eftersom vädret är sååå trist.
Ska nog byta gardiner i köket :)
Bild kommer upp sen när jag har bytt (om det blir snyggt såklart) ;)

Sen behöver jag lite hjälp av er som har instagram och förstår er på det ;P
Hur gör man om man vill redigera en bild men man vill INTE ladda upp bilden på instagram??
Är det nån som förstår hur jag menar? :P

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tror inte det går.. Ladda hem nån app för bildredigering ist.

2012-05-09 @ 15:23:18
Postat av: Jenny

Jo men jag tror det ska gå, tror Linnea gör så för hon lägger typ aldrig upp bilderna på instagram :S Jag får höra med henne :)

2012-05-09 @ 16:01:21
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0