It´s a beutiful day

Jahaja..
NU måste jag ta tag i denna dag..
Har segat alldeles för mycket.
Kan även säga att detta var första morgonen som ögonen inte satt fast när jag vakna. Wie det går åt rätt håll alltså, MEN jag är fortfarande inte helt bra. Svullen är jag lite fortfarande, och utslagen är kvar. Men på bättringsväg det är det :)

Idag måste jag STÄDA hela lägenheten.
Usch så det ser ut.
Jag har inte gjort nåt i hemmet på en vecka för jag har mått så dåligt psykiskt av det här med ögonen.
Men nu känner jag ju att det är på bättringsvägen så då mår jag mycket bättre :)

Ska ta tag i disken först och främst.
Sen ska jag nog åka och hämta mat på mammas jobb.
Sen städa resten..
Så får det bli.

Snor en bild som Sofie tog igår när vi satt på ballen och drack cider, så jävla gött var det så ni anar inte:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0