Friends <3

Ja men nej.. varför ska det gå bra för mig för?? det är ju onödigt.
Var ju iväg 15.40... men ska tillbaka imorn igen. ÅH! Så jag får bära på den här stenen en stund till då :( jäkla skit :(

Var och lämnade gräsklipparen hos pappa förut med mamma. Pappa hade hunnit kommit hem från Norge så vi fick kaffe när vi kom, trevligt trevligt :) Var där en stund sen åkte jag och släppte av mamma sen åkte jag hem till Sofia och hälsade på. Så skönt att när jag är med någon eller gör något särskilt så tänker jag inte på det jobbiga, känns så bra att ha sina vänner, Tack ♥ även fast jag inte vill berätta så finns ni ändå där, ni stöttar och det känns underbart. Tack Therre också för ditt sms, det värmer ♥
Sofia och jag satt och prata lite, sen börja vi nörda oss med worfeud, helt sjukt vad inne man kan bli i det ;P vi käkade glass också och götta oss :) Ett tag där trodde vi att vi hade fått loppor båda två också.. men bara solen som har tagit på oss så det är därför ;) Vi försökte även komma på vad vi skulle ha på oss imorn när det är fest hemma hos henne och Joni, vi besluta oss för att vänta tills vi vet hur vädret är ;) Smarta brudar!

Ska bli så himla kul och dricka öl med Brorsan och Catte :D Det var evigheter sen så det ska bli super! :D och jag har ALLTID så jävla kul när jag festar hemma hos Sofia och Joni, tror det är för man får träffa lite nya människor, eller sånna som man inte brukar träffa så ofta, love it :)
Är supertaggad! Ska lägga mig i hyfsad tid idag så det blir Fredag nångång :D

Tänkte duscha men kom på att jag ska ju ändå duscha imorn så väntar faktiskt med det. Duschade faktiskt igår kväll :)

Ska kanske ta tag i disken som jag har, så slipper jag den imorn iaf.
Så fort jag kommer hem så kommer tankarna igen..
Diska och sen lägga sig kanske vore nåt??



Älskar denna låt ♥

Kommentarer
Postat av: Therre

That´s what friends are for <3

2012-06-02 @ 14:44:58
URL: http://therre.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0