Friday it is!

Ny dag med nya möjligheter :)
Slog sönder ett glas direkt på morgonen sådär... bra start. Men det var mest otur så förhoppningsvis kommer det inte hända nåt mer idag :P

Har haft ett kort besök av Linnea, tog en kopp kaffe här innan hon skulle iväg till skolan igen.

Gött med Fredag också :)
Dock har jag inget planerat..
Eller jo.. ska till apoteket och hämta ut de sista tabletterna som inte fanns i förrgår, får hoppas att dom har kommit idag som dom sa att dom skulle göra.
Men annars vettetusan vad man ska hitta på..
Dammsuga hann jag inte göra igår så kanske ska ta och göra det?
Men är så otaggad för allt idag känner ja :/

Just ja..
Jag har börjat spela Wordfeud igen!
Så är det nån som är sugen på att spela så adda mig :) J.Sjögren heter ja :)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0