Första inlines turen på flera år!

Blev ju inte riktigt som jag och Linnea hade tänkt oss idag.
Blir nog att vi gör en ny chans på Torsdag kanske :)

Vi var ute och åkte inlines nu på kvällskvisten med... det kan jag ju säga var INTE min och Linneas grej! aldrig mer säger jag bara haha :P





När vi hade åkt klart inlines så åkte jag och solade, dyng gött!
Kan ju säga att jag gjorde dagens goda gärning då med :)
Och nu sitter jag i soffan nyduschad med tända ljus i rummet... mys på hög nivå!
Kan ju också säga att kom ihåg att ta fram handdukar INNAN ni hoppar in i duschen om ni inte har några som hänger framme ;) En liten miss av mig idag ;)

Nu ska jag hämta tvätten sen fortsätta slappa i soffan och spela lite wordfeud ;)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0