Ett litet projekt

Sådär.. nu är jag hemma och jag har precis diskat klart.
Dunkar musik som aldrig förr (hoppas inte grannarna är hemma) och nu ska jag förbereda mat och sen ska jag även börja med mitt lilla projekt ;P Grundmåla köksbordet!
Så nu är mjukisbyxorna på och håret är uppsatt så jag är redo!



Förresten, igår när jag var hemma hos mamma så tog vi ju en kopp kaffe.
Och hon har ju målat om sitt köksbord också.. och när jag tog koppen från bordet så satt den fast lite, eller satt fast är ett dumt ord kanske... men det klibbade lite om man ska säga.. svårt att förklara :p så jag frågade mamma och det verkligen hade torkat helt, och det hade det enligt henne :P
Men tillslut fick vi lägga något under koppen så det inte blev några märken eftersom hon inte hade fått på någon duk innan. Såg lite roligt ut :P




Nej köksbordet väntar ;)

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0