Bakis? NEJ :D

Skönt att inte vakna upp bakis! :)
Något knas med vattnet är det också... hoppas det löser sig snart :)
Har fått i mig ett kokt ägg och två knäckemackor, ska ta mig en till kopp kaffe sen är jag redo för denna dag :) Ska ta mig en promenad hem till mamma snart, hon var ju till ullared igår så hon handlade med lite åt mig då :)
Ska nog kanske passa på att träffa Linnea en sväng om hon kan och vill när jag ändå är vid dom trakterna.
Sen ikväll ska jag hem till pappa och klippa honom och hämta mina två plattor :) gött!

Bra kväll igår!
Så jäkla gött att inte behöva gå ut på krogen varenda gång man dricker.
Var först hemma hos Tim och hängde lite och drack :)
Sen drog jag vidare hem till Sofia och där skvallra vi, sjöng singstar och dansade loss hela kvällen! Bara vi två och det var riktigt trevligt, MER sånna kvällar tack!
Hennes kille kom hem vid 01 och då gick han och köpte pizza till oss, så det blev en härlig avslutning på kvällen :)
Tack Sofia för kvällen, det MÅSTE vi göra om ♥


Jag kan ju även säga att det är enought nu!
Tröttnat som fan.


Nej ta mig en kopp kaffe till sen fixa till mig lite!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0