17 Maj

Mina tankar går lite till Norge idag faktiskt, det är ju trots allt deras speciella dag idag :) Nationaldagen är ju speciell för dom... inte precis som vi har det här i Sverige :P Vad gör vi? hissar upp flaggan?

Som sagt hade en trevlig kväll igår med några cider :) tror det blev 5 cider sammanlagt, så blev en lugn kväll :)



Idag blir det INTE att måla som jag hade tänkt.
Jag sov ut idag... behöver det eftersom jag ska köra låååångt i eftermiddag.
Så idag ska jag packa och fixa lite här hemma.. måste diska. sprängtråkigt men måste göras!

Har ätit en sen frukost nu, men gött var det :)
Och jag tog te istället för kaffe idag.. stengott!  Älskar te :)



Just ja, har ju glömt att visa att jag har flyttat på min micro:



Nej nu ska jag ta lite mer te sen är det dags att köra igång och packa :)

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0