2012-03-29

Hur gick det där med sms inlägget igår??
Jag som skrev helt mkt!

Men igår så åkte jag och Erika in till Marieberg för hon skulle växla pengar och sen tänkte vi att vi skulle försöka hitta något att köpa till Sofie eftersom vi ska på kalas idag hos henne, dock fyller hon ju imorn egentligen.
Och vi leta och leta och leta och leta... Sofie är nog den svåraste människan att köpa presenter till. Tillslut så ringer jag henne och hon får säga vad hon önskar sig.

Erika körde hem mig sen till mamma och jag käkade där.
Sen gick jag till Linnea och då åkte vi till pappa för att kolla på BB, men hans tv fungerar inte så då satt vi och snackade ett tag sen tog vi och åkte genom stan några gånger. Sen kör hon långt ut mitt i ingenstans, där det bara är skog. Och jag är livrädd för mörka skogar! det är det värsta jag vet verkligen!
Men hon får ut mig ur bilen och så säger hon: titta på himlen.
Och jäklar vad fint det var, såååå stjärnklart. så jäkla vackert.
Inte alls som det är i stan när man tycker det är stjärnklart.
Efter det så körde hon hem mig, så kom hem vid 00.30 kanske.

Idag har jag skit ont i nacken, har sovit konstigt inatt.
Idag ska jag kanske träffa Linnea en sväng innan vi drar till Sofies kalas.

detta blir nog en bra dag :)
Känns som att den kommer gå fort.

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0