Dålig uppdatering

Jag har varit väldigt dålig på att blogga under denna helg.
Men jag har inte direkt suttit något vid datorn och då blir det så.
Idag är det Söndag, och på något sätt har jag söndagsångest!?
Drack ju inte igår så jag är ju inte bakis eller så... men det är nånting som tynger mig =/ hmm..

Idag ska jag gå till pappa en sväng :)
han har ju köpt lite saker till mig och så vill jag se bilder från Thailand :)
Någon gång ska jag också åka till Thailand, så är det bara!!
Jag vill ha ett JOBB och tjäna massa pengar!!

Just ja..
I Fredags, när vi hade fått i oss lite vin och skulle snart gå till woodys så står jag, Blirren och Erika på hennes vardagsrumsgolv och dansar och sjunger som aldrig förr. Då kom även kameran fram och vi körde några poser ;) Tänkte att jag kan vara snäll och bjuda på dom... har ju varit lite dålig med bilder här på bloggen nu.

































Sådär ja!
vet inte riktigt vad jag ska säga om bilderna :P
Men kul hade jag iaf :D
Tack Blirren och Erika för en superbra kväll ♥

Nu är det dags att göra sig i ordning för att ta en promenad till pappa :)

HEDDA HEDDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0