Tankar

Det får bli ett sista inlägg för idag nu.

Sitter och funderar lite för mig själv... om mitt liv. Tankarna snurrar ganska mycket faktiskt.
Jag är så jäkla glad att jag har mina vänner, för vad fan skulle jag göra utan dom egentligen!?
Just nu är väl inte mitt liv det roligaste direkt.. inget jobb och ingen kärlek. Så det går ju inte direkt så bra just nu. Men någon gång ska det väl vända och jag också får lite tur, iaf i något av det? Om jag inte hade haft mina vänner så hade jag varit jävligt ensam och nere just nu kan jag lova.
Men ja... man kan väl inte få allt här i livet? jobb? kärlek? Men någon gång.. och förhoppningsvis ganska så snart så kanske jag får något av det?
Jaja... sånna tankar som jag har just nu och jag vill att allt ska lösa sig för mig. Orkar inte fundera på hur allt ska gå.

Jag längtar redan till nästa helg. Då blir det festligheter båda dagarna. Plus att brorsan kanske kommer hem också. Kan ju fasen inte bli bättre!
På fredag husfest och på Lördag födelsedagsfest.
Och förhoppningsvis så kanske vännen Zafer kommer på Fredag också, var hundra år sedan jag träffade honom så det skulle vara riktigt kul :)

Men som sagt:
Mina vänner, ni är bäst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0