smoke weed everyday

haha rubriken alltså, den låten har jag haft på huvudet hela jäkla dagen! har sjungit typ konstant på den idag :P uj uj..

Blirren och jag åkte hem till Murra och bebismyste :)
Har fikat massor också och druckit kaffe, har druckit 50 koppar kaffe eller nåt idag känns det som. Jag har matat Elsa också, var kung på det ;P tyckte Elsa också för den delen ;)
Sen har vi typ bara suttit och snackat massor, alltid lika trevligt :)

Kom typ nyss hem, funderar på om jag ska laga någon mat?
Men fan det är ju så jobbigt och tråkigt.
Sen drar jag hem till pappa, ska kolla på desperate och BB där :)
Så jäkla gött att desperate börjar igen, som jag har längtat :)
Tyvärr är det ju allra sista säsongen nu.. tråkigt :(

Trött är jag med, förstår inte hur jag kan vara det när jag vakna 11.30 och har druckit så mkt kaffe idag?
Men jag älskar ju att sova så det kvittar väl att jag är trött? bara bra ju ;)

Nej ska grunna på om jag ska laga någon mat eller inte.
Ringa Linnea ska jag göra också.
och just de, idag är det den allra första dagen som jag går utan omplåstring på foten :D det är fan bra!! :D Skönt om inte annat!

Meningslöst inlägg känner jag nu.

"Smoke weed everyday"

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0