Mysko

Nu vet jag inte, min telefon ligger brevid mig här i soffan.
Nu har det hänt 2 gånger på mindre än typ 3 min att den bara börjar lysa, och jag har en HTC för dom som inte vet. Och för att den ska börja lysa så måste man trycka på den där uppe. Detta har jag aldrig varit med om förut :S väldigt mysko faktiskt.

Förresten, jag och Linnea satt och pratade lite förut när hon var här.
Helt sugna blev vi på sexparty, så jag blev helt te mig så jag ska fixa det nu.
det ska bli av, så är det bara :P
Ska nog gå in på "husmusen" typ imorn och prata med dom :P
Fan vad roligt :D
Det blir hemma hos mig förhoppningsvis en Fredag med alkohol, superkul :D

Kom även på nyss att Måndagar är det väldigt mkt bra på tv som jag inte har tänkt på förut.
Det är ju familjen annorlunda samtidigt som Sofias änglar som jag också gärna vill se, men kollar ibland på reprisen på Söndagar. Sen är det Maria Wern, sen big brother eller karatefylla, just nu kollar jag på karatefylla. Och det är även får vi följa med samtidigt som karatefylla. Men jag tänkte att jag slår över halv till det. Stenmkt bra tv program ju!

Efter får vi följa med så blir det nog sängen.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0