Lovely day

Skön Onsdag :)
Var jobbigt att gå upp tidigt idag, men upp kom jag tillslut.
Att det alltid ska vara så jobbigt att gå upp på morgonen, hatar att vara så morgontrött, finns fan inget värre.

Iaf, har varit på mitt ärende som jag skulle på idag.
Och det gick ju jättebra! :)
Alla har sagt massa skit till mig så jag har varit så nervös inför det här, men det var ju tvärtom :) Hur bra som helst gick det :) Så tji fick ni för det ;)

men måste skicka iväg lite papper som jag hade missat, men det har jag redan skrivit ut så det är bara att gå till lådan sen :)

Grymt gött väder ute är det med :)
Hade ju vinterjackan på mig förut men det kan jag ju fetglömma nu, stenvarmt verkligen!
Funderar på vad jag ska hitta på, sitta i soffan är ingen ide, då kommer jag bli trött och slöa hela dagen. Funderar på att gå till mammas jobb..men vad ska jag göra där liksom!? hämta hennes bil och göra något? men vad?

Ja nej vi får se vad dagen bjuder på :)
Ska städa undan skrivaren och sådär nu och sen byta om, blev ju fan helt svett när jag gick förut med vinterjackan ;P haha.

Ha en skön Onsdag hörrni :)

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0