Kallt som satan

Fryser ihjäl.. nyss kommit hem. Mamma och jag har varit och kollat på brorsans lag när dom mötte Frövi som min kusin är tränare till. Tyvärr förlorade Granbergsdal med 4-3... Frövi gjorde sista målet en halv minut innan matchen var slut, jäkligt surt! Men kul för kusin vitamin ;) tråkigt att brorsan inte kunde komma hem och spela med dom, hade varit roligt :) men kul att titta var det iaf, jävligt kallt bara. mina tår frös ihjäl.. hade ingen känsel i dom tillslut, så när vi åkte hemåt nu så börja det värka som fan i tårna, pissont!

Nu ska jag äta och greja lite.. Sen funderar jag på att åka och sola faktiskt. Beror lite på vad klockan blir för det är ju BB 21 :)

Linnea kom hit förut idag med, satt på  ballen i solen med en kopp kaffe och skvallrade massa :) Riktigt gött, men mer värme behövs! satt med två tjocka tröjor och en filt ute liksom.. jag vill ha sommar nu!

nej slut babblat.

Hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0