Härliga Söndag :)

Sitter just nu hemma hos pappa i soffan med datorn i knät.
Fy fasen vad gött det är att ha en laptop alltså, plus att jag har bra batteri så slipper sladden också och kör på pappas internet så det går supersnabbt, jag gillar´t ;)

Är stenseg just nu..
Skulle kunna gå och lägga mig nu egentligen.. men lite väl tidigt kanske.

Kan berätta lite om min dag idag.
Jag åkte ju hem till pappa där Henke var, jag länmnade mjukisbyxorna och städade undan lite.
Sen ringde jag och väckte Linnea, kan säga att klockan var 14 då ;P Jag tvinga upp henne och åkte hem till henne och åt macka och drack kaffe och pratade om gårdagen :)
Sen skickade mamma sms och sa att Henke var hemma hos henne om jag ville komma.
När jag kom dit så var bara Henke där och inte Frippe. Frippe var hos sin syster men Henke skulle snart hämta honom. Då skulle dom först hem till pappa och städa och packa ihop saker sen tillbaka till mamma och käka och sen säga hej då. Så då gick jag till Linnea igen och vi åkte och lämnade en väska till hennes kompis. Sen blev det pizza med mamma och dom sen sa vi hej då, så nu är dom på väg hem till Landskrona, tror dom kommer ner dit vid midnatt nångång.
Linnea och jag blev sugna på en promenad men Linnea ville inte gå vid det området så vi åkte ner till sandviken och gick vid den udden, superskönt och härligt :)
Tog nån bild som jag visar nån dag :)

Och nu sitter jag och väntar på BB och att Linnea ska komma hit, så detta har varit en riktigt bra Söndag faktiskt :) Skönt att man inte har varit bakis idag med :)

Imorn blir det nog att städa lite hemma, kanske ta en promenad om det är fint väder också.
Annars vet jag inte vad dagen har att erbjuda.

Nu ska jag glo lite på tv, se vad det där "kontoret" är för något.

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0