Har varit hos mamma hela dagen idag. Och d...

imag0561 (MMS)

Har varit hos mamma hela dagen idag. Och då kommer hon fram med detta kort till mig som hon hade hittat :P jag tror jag dör lite, helt små och söta :P det är jag och Sofia, min barndomsvän som jag fortfarande har kontakt med och jag är så himla glad för det <3 våra bröder har gått på samma dagis och i samma klass i flera år så det är genom dom som vi har lärt känna varandra. Så man kan säga att vi i stort sett har känt varandra hela livet, helt sjukt. Men eller hur är det en gullig bild? :P nu ska jag gå över till Erika, hon har nämligen Mary Kay visning, som ljusparty fast hudvårdsprodukter :) sen blir det ju fika med ;) gött! Hedda hedda


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååh så små vi var där! Gullungar. Hela livet har vi känt varann.. sjuuukt :)))) PUSS

2012-03-21 @ 09:42:15
URL: http://mylifeinwriting.devote.se
Postat av: Jenny

haha ja riktigt små var vi ;P Ja det är jäkligt sjukt, men glad är jag för det :) pusss

2012-03-21 @ 11:28:48
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0