Gött med Fredag!

Idag sov jag till 12.30.. men somnade inte förrän mellan 07-07.30 imorse. Så då får man sova till 12.30 tycker ja ;P Kan man inte sova så kan man inte.

Idag ska jag pimpla kaffe kan jag lova! annars somnar nog jag sittandes.
Får se om Jag ska träffa Sofia idag?
Och senare ska jag träffa Linnea.
Så detta blir nog en bra Fredag trots sömningheten.

Satte mig på ballen förut med frukosten, men jag tyckte faktiskt det var kyligt så jag fick gå in igen.
Ska ta bort omplåstringen på tån idag och duscha, sen sätta på nytt själv... får se hur det kommer gå ;P
Det börjar klia under tån och foten så nu håller det nog på och läker. Ska bli lite intressant och se hur det ser ut sen :P

Jaja.. nog tjatat.

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0