God natt

Jag har haft en jättetrevlig och mysig kväll med Linnea :)
Åkte iväg och solade, sen direkt hem till pappa där vi gjorde ordning sallad och sen hade jag tacopaj kvar som vi värmde. Kollade på BB självklart ;) Och sen satt vi och dampade med hennes telefon, vi använde oss av programmet "mirrors" och gud vad jag har skrattat! Tårarna har runnit och magen har krampat. Så kul man kan ha alltså :P

Nu är jag verkligen stentrött.
Ska bädda rent i sängen och sen hoppa in i duschen :)
Snacka om vad gött det kommer bli att lägga sig nyduschad i en nybäddad säng :) Finns nog inget bättre än de.

Men mina ögon åker snart igen så bäst att göra det nu, kanske somnar ståendes i duschen.. vem vet? ;P Nejdå så illa ska det väl inte bli.

Hörs imorn :)

Natti Natti

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0