Första handbollsträningen

Ja då har jag varit på den första handbollsträningen, check ;)
Det var jättekul :D MEN jävligt svårt och jobbigt, det är så jäkla mkt att ta in så ni anar inte!
Men jag ska allt fortsätta, måste ju testa på.
Men jag kan ju verkligen ingenting :P haha. Kan ju fan inte ens springa och studsa med bollen samtidigt ;P
Såå aa.... jag har ju lite att göra nu då :P
Gjorde något med tummen också typ det första jag gör, så har helt ont i den nu :P
Och jag känner redan nu att träningsvärken börjar komma :P
Helt jävla slut :P hahaha

Men nu är jag igång iaf, och det känns bra att veta att man kommer ha något att göra på veckorna :)
Nu är det bara och träna och träna, någon gång ska väl jag också bli duktig??

Jag är iaf glad att jag vågade :)
Inte spelat lagsport i hela mitt liv och aldrig rört en handboll.
På Torsdag ska vi dit igen, får se hur det kommer gå då. Kanske kan lära mig att studsa bollen samtidigt som jag springer då ;)

Nu ska jag gå och dö lite tror ja :P

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0