Fiasko

Jahopp.. fiasko blev det av denna kväll tyvärr :/
Är hemma och har varit det en liten stund.
Blev 3 cider idag bara..
Men får tänka positivt, då har jag ju kvar vinflaskan till nästa helg om det skulle bli något då.

Det är fest i huset här, så kommer inte kunna somna.
Men förhoppningsvis så går dom snart.
Röd Drake är det på tv nu, har ju sett den förut... men kanske lägger mig och kollar på den igen?
Eller så blir det väl vänner som vanligt?
Det kanske är lika bra.. så slipper jag mardrömmar inatt, har ju ingen karl som jag kan krypa närmare till om jag skulle vakna och är rädd ;)

Jag får tänka på en ännu positiv sak.. Jag kommer ju må bra imorn när jag vaknar :)

Glöm inte att ställa fram era klockor inatt hörrni ;)

God natt :)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0