2012-03-19 Monday Morning

God Morgon :)
Ställde klockan på 9 idag, men kom tyvärr inte upp då. Ställde om den till 10 och då snooza jag några gånger också. Är sååååå trött. Somnar sent och sover dåligt om nätterna, inatt blev det ännu en mardröm. usch. Hade skit svårt att somna om efter det.

Sen när jag skulle fixa frukost så blir jag ju inte superglad direkt.
Allt är ju typ slut i kylen.
Så det blev två knäckebröd mackor och te till frukost idag. Kommer nog vara hungrig igen om en halv timme =/
Måste handla.

Nu ska jag göra ordning mig för att gå till mamma, hon måste hjälpa mig med lite saker.
Skulle även köpa med två vanilj semlor, göttegris är hon ;) Men jag tackar ju inte nej heller iofs ;)

Ikväll ska jag på Mary Kay visning hos Erika :)
Hudvårdsprodukter :)
Får se om det är något att ha ;)

Så ser min dag ut än så länge.
verkar blåsa en del ute... kul när man måste gå också.
men men..
Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder ;)
Så det är bara att sätta på sig ordentliga kläder så är jag redo att gå sen :)

Måste kolla tvättstugan med, nu är verkligen tvättkorgen överfull ;P

Ha en bra Måndag :)

Hedda Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0