Nervös är nog bara förnamnet..

Hmm.. jag bloggade inatt från telefonen men det verkar inte ha viljat kommit fram.
men men.. skrev väl inte direkt något vettigt ändå.
Typ att det ska skulle bli väldigt skönt att lägga sig i sängen efter en lång kväll och natt som man har suttit och kört runt i bilen.

Jag mår inge bra idag, är så jäkla nervös inför imorn :(
det är hemskt att man ska behöva må såhär dåligt för ett jobb... men  så är det. har jätteont i magen, tänker inte på annat än jobbet och att jag måste göra massa för det.
Jag kommer väl få lägga mig 20.00 ikväll så jag får sova lite inatt.. upp klockan 6.. hujedamig vad jobbigt det kommer bli.

Nej jag ska göra ordning mig nu sen åka till ica och handla lite INFÖR imorn.. såklart.
Sen vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske träffa Sofia en sväng?

Hedda Hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0