Nationaldagen

Jahopp, Sveriges nationaldag idag.. gratts grattis får man väl säga ;)

Satte igång och tvätta imorse när jag vakna, eller jag blev väckt rättare sagt ;)
När maskinerna var klara så åkte jag, mamma och Sofie in till Marieberg och shoppade :) eller jag och mamma letade efter studentpresent till Linnea, och vi hitta :D blir kanon tror ja!
sen fick vi nog i ALLA affärer där inne, kändes som det iaf :P mamma och Sofie shoppade.. och Sofie shoppade massor :P så nu får hon äta nudlar resten av månaden ;) jag hitta sånna där shorts med spets nertill som jag har letat efter.. 59 kr, som hittat! det var det jag köpte. jag ville ha massor men har man inte pengar så har man inte :/

Träffade Erika där inne också, så hon följde med och käkade med oss :) var länge sen jag träffade henne så det var trevligt :)

Nu har jag diskat, hängt upp tvätten och duschat.
Så nu ska jag sätta mig och pyssla lite tänkte ja.
Tror Linnea skulle komma förbi en sväng sen.. får se när det blir, hon är ju så seeeeeg jämt ;)
Det är ju en dag imorn också så hade tänkt att lägga mig tidigt ikväll.

ska kolla lite i garderoben ikväll vad jag ska ha på mig på studenten också.. tänkte att Linnea får hjälpa mig lite med det :)

Här kommer lite mer bilder från balen igår.
Åkte ju dit vid 20.30 igen för ett litet ärende till Linnea, så passade på att ta lite mer kort då ;)

Jaha.. nu kom Linnea.

Hedda Hedda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0