Har ju glömt att visa kortet som jag gjord...

imag1198 (MMS)

Har ju glömt att visa kortet som jag gjorde till therre när hon fyllde :P såhär blev resultatet iaf. Hade en bra midsommar igår, åt god mat hos mamma och sen gick jag vidare till therre där hon och lindha var :) det blev red brick också. Idag har jag mått bra men varit seg.. mina ögon kliar och jag börjar bli tokig på det här, funderar på att ringa vårdcentralen på måndag och rådfråga dom. Har kollat på One tree hill hela kvällen och gör fortfarande, lugn och skön lördag helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Superfint kort, vad duktig du är!!! Midsommarkram till dig :-)

2012-06-23 @ 23:17:17
Postat av: jenny

Haha tack Madde :) själv tycker jag det mest ser rörigt ut, men alltid roligare att få nåt personligt :) kramar

2012-06-24 @ 13:23:23
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0